Selasa, 30 Jun 2020

Gerbang Kualiti diberi nafas baru

Blog Gerbang Kualiti ini akan cuba dimurni dan dikemaskini serta diberi nafas baru setelah saya berhenti rehat. InshaAllah, saya akan menulis semula sebagai blogger di beberapa laman blogspot yang saya bina. Antaranya dalam blog Gerbang Kualiti yang sudah 4 tahun saya tinggalkan. Dulu blog ini menjadi laman blog PPD Maran sewaktu saya menjawat jawatan Pegawai Kualiti. Ia kini saya peribadikan sebagai blog personal saya untuk saya terus berkarya dan berkongsi dari aspek kepimpinan dan pengurusan. Namun catatan lama tidak saya padam kerana boleh jadi rujukan bagi beberapa perkara.

Blog ini akan diisi dengan catan dan pengalaman saya dalam menerajiu sekolah dan mengupas isu-isu pendidikan secara positif. Semoga ia memberi manfaat kepada semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas ulasan anda.