Isnin, 5 Ogos 2013

Perlaksanaan Audit Dalam MS ISO 9001:2008 PPD Maran bagi tahun 2013

PPD Maran mengucapkan tahniah dan syabas kepada semua auditee yang terlibat dalam pengauditan MS ISO 9001:2008 oleh wakil BPSH, KPM ke atas PPD Maran pada tahun ini. Semua kakitangan PPD Maran telah melaksanakan setiap perkhidmatan dengan mengikut system pengurusan kualiti dan mematuhi prosedur yang telah ditetapkan.
     Audit dalam telah dilaksanakan selama 3 hari iaitu bermula 19 hingga 21 Julai 2012. Syukur kerana PPD Maran tidak dikenakan NCR dan ianya menunjukkan semua prosedur dipatuhi. Walaubagaimanapun, kita sentiasa akan membuat penambahbaikan dari masa ke semasa untuk memperkemaskan system pengurusan di organisasi ini. Beberapa peluang penambahbaikan telah dikenalpasti agar dibuat usaha penambahbaikan dan pencegahan terutama melibatkan urusan data, mesyuarat dan pemantauan ke sekolah dan pemantauan lokasi.
     Dengan adanya pengauditan ini, memastikan semua warga PPD Maran sentiasa bersedia dan melaksanakan setiap tugasan dengan mematuhi prosedur kualiti dan sentiasa memperkemaskan pengurusan masing-masing.

UPQ, PPD Maran

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas ulasan anda.