Selasa, 8 Oktober 2013

Lawatan PPD Maran dan Gabungan PK HEM Maran ke Kementerian Pendidikan Malaysia

Penolong Kanan HEM Daerah Maran telah mengadakan lawatan ke Bahagian Pengurusan Sekolah Harian, Kementerian Pendidikan Malaysia di Putra Jaya. Lawatan di bawah Badan HEM Daerah Maran dan PPD Maran ini telah membuka sejarah baru buat mereka. Ini merupakan lawatan yang julung kali dilakukan oleh PPD Maran ke KPM.
     Pengarah Bahagian Sekolah Harian, KPM, Dato' Haji Mazlan bin Mohamad telah bersama ahli rombongan pada hari berkenaan. Beliau mengucapkan terima kasih di atas kunjungan PPD Maran (PK HEM) ke KPM, malah melahirkan rasa bangga dan terharu. Sebagai mantan Pengarah Pahang, beliau rasa gembira dengan kunjungan tersebut di samping dapat berbincang tentang peranan BPSH, KPM bersama guru-guru PK HEM Daerah Maran. Beliau telah memberikan peringatan berkenaan Program Sekolah Penyayang dan meminta sama-sama menjayakan.
     Ahli rombongan juga telah diberikan taklimat berkenaan Disiplin Pelajar oleh Pegawai dari Unit Kaunseing, KPM. Rombongan selanjutnya dapat melawat pejabat unit-unit yang terletak dalam Bahagian Pengurusan Sekolah Harian. Dalam masa yang sama, ahli rombongan dapat mempelajari amalan 5S yang diamalkan di pejabat tersebut.
 

Bergambar di hadapan Bangunan Kementerian Pendidikan Malaysia , Putra Jaya
Terima kasih KPM
 
Sempat bertemu Encik Saruchi di hadapan KPM
UPQ, PPD Maran

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih atas ulasan anda.