1. REKOD AM
- Rekod berkaitan dengan aktiviti-aktiviti pentadbiran dan sokongan jabatan. Contoh: Rekod-rekod pentadbiran, aset, bekalan dan kelengkapan, dan sumber manusia.
2. REKOD FUNGSIAN
- Berkaitan dengan fungsi dan aktiviti teraks.
3. KUMPULAN DOKUMEN TERPERINGKAT
- Rekod atau dokumen rasmi yang diberi peringkat keselamatan. Contohnya RAHSIA BESAR, RAHSIA, SULIT dan TERHAD.
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
-
1. Merekod surat masuk dan surat keluar: Kandungan di dalam fail hendaklah didaftarkan ke dalam kertas minit bagi tujuan kawalan pada perin...
-
Contoh Cap Kertas Minit yang boleh digunakan untuk pengurusan fail pejabat. Contoh menulis pada kertas minit. Merah untuk SURAT...
-
PENGURUSAN DOKUMEN 1. Fail-fail aktif/diari/ organizer disusun dengan kemas dan teratur pada setiap masa. 2. Fail disusun mengikut...
Tiada ulasan:
Catat Ulasan
Terima kasih atas ulasan anda.